id: 30021

Subaru IMPREZA 2010 prod. WRX STI,Manual, Nawigacja, Bezwypadkowy, Salon Polska, VAT23%

Al. Krakowska 178 - C | Stanowisko: 1434
  • Rodzaj pojazdu Osobowy
  • Marka Subaru
  • Model IMPREZA
  • Rok produkcji 2010
  • Przebieg 74 278 km
  • Rodzaj nadwozia sedan / limuzyna
  • Rodzaj paliwa benzyna
  • Moc 300 KM
  • Pojemność silnika 2500
  • Skrzynia manual
  • Kolor biały
  • lakier metalik Tak
  • Finansowanie Tak
  • faktura VAT Tak
  • Liczba drzwi 5
  • Ilość drzwi 4
  • Kraj pochodzenia Polska
  • Kraj produkcji Japonia

Wyposażenie ponadstandardowe

Dane techniczne WRX STI:
WYMIARY: dł. x szer. x wys.: 4595 x 1795 x 1475 mm
SILNIK: w układzie bokser, 4 cylindry, DOHC, 16 zaworów, benzynowy z turbosprężarką.
POJEMNOŚĆ SKOKOWA: 2457 cm3
MOC MAKSYMALNA: 221 kW (300 KM) / 6 000 obr/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY: 407 Nm / 4 000 obr/min
SKRZYNIA BIEGÓW: sześciobiegowa manualna
NAPĘD: stały napęd wszystkich kół Symmetrical AWD, DCCD

Wyposażenie:
4x4
Tapicerka skórzana łączona z alcantarą
Klimatyzacja
Radio CD
AV
LW
Dotykowy ekran
Nawigacja
Halogeny
Wielofunkcyjna kierownica
Tempomat
fotele Recaro
Przyciemniane tylne szyby
Bezkluczykowy dostęp i uruchamianie silnika
Xenony
Felgi 18"
ESP
Elektrycznie składane lusterka
Komputer pokładowy
SiDrive - Funkcje Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE) pozwalają dopasować sposób działania zespołu napędowego i szybkość jego reakcji do stylu jazdy kierowcy i warunków drogowych. Urządzenie to dokonuje zmian programów, które sterują odpowiedzią przepustnicy na naciśnięcie pedału gazu, oraz zachowaniem przekładni automatycznej w ten sposób, by kierowca dysponował w każdych warunkach najlepszymi osiągami samochodu. (ze strony subaru)
Tryb Inteligentny/sportowy/ostry sportowy
Centralny mechanizm różnicowy sterowany przez kierowcę (DCCD) zastosowany w WRX STI, pozwala na ustawienie parametrów działania blokady tego urządzenia. Ma to istotny wpływ na sposób prowadzenia się samochodu. Mechanizm DCCD reguluje zachowanie dwóch urządzeń - elektromagnetycznego, wielopłytkowego sprzęgła przenoszącego moment napędowy, oraz mechanicznej blokady centralnego dyferencjału ze zwiększonym tarciem (LSD). Ich współdziałanie decyduje o podziale momentu napędowego między koła przedniej i tylnej osi. Tryb Auto realizuje idealny rozkład momentu w zmiennych warunkach. Tryb Auto [+] przekazuje większą część napędu na bardziej obciążone przednie koła, zwiększając przez to zdolności napędowe (trakcję) samochodu. Z kolei tryb Auto [-] kieruje większą część momentu na koła tylne, wspierając zwrotność auta. Wreszcie sześciostopniowy tryb Manual (ręczny), pozwala ustalić wymaganą przez kierowcę charakterystykę prowadzenia (ze strony Subaru)
Podłokietnik
Isofix
Pełna elektryka szyb i lusterek
I inne

Historia auto

Finansowanie auto

W sprawie bliższych informacji proszę o kontakt z opiekunem samochodu
Krzysztof Pomorski
519022435


Bezwypadkowy
Salon Polska
Serwisowany
Produkcja 2010
1 Rejestracja 11 X 2010

CENA NETTO + VAT23%= CENA BRUTTO

W sprawie bliższych informacji proszę o kontakt z opiekunem samochodu
Krzysztof Pomorski
519022435



Na miejscu możliwość odbycia jazdy próbnej, wgląd w dokumentację samochodu,
pomiar czujnikiem lakieru, rozmowa z osobą pomocną w finansowaniu zakupu.

Prosimy o wcześniejszy kontakt przed przyjazdem w celu potwierdzenia dostępności auta