id: 24149

Honda NC 700 D 2013 prod. Integra! ABS! Zadbany! Możliwy Transport!

  • Rodzaj pojazdu Quad / Motocykl
  • Marka Honda
  • Model NC 700 D
  • Rok produkcji 2013
  • Przebieg 15 900 km
  • Rodzaj nadwozia motocykl
  • Rodzaj paliwa benzyna
  • Moc 52 KM
  • Pojemność silnika 700
  • Skrzynia automat
  • Kolor bordowy
  • lakier metalik Tak
  • Finansowanie Tak
  • faktura VAT Nie
  • Liczba drzwi 2
  • Ilość drzwi 0
  • Kraj pochodzenia Polska
  • Kraj produkcji Japonia

Wyposażenie ponadstandardowe


Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem, SOHC
Układ: dwucylindrowy, rzędowy
Pojemność skokowa: 670 ccm
Średnica x skok tłoka: 73 mm x 80 mm
Stopień sprężania: 10,7: 1
Moc maksymalna: 37,5 kW (51 KM) przy 6250 obr/min
Maksymalny moment: 62 Nm przy 4750 obr/min
Zasilanie: wtrysk paliwa PGM-FI
Rozruch: elektryczny
Przeniesienie napędu: DCT dwusprzęgłowa 6-stopniowa, automatyczna skrzynia

PODWOZIE
Rama: grzbietowa, kratownicowa, ze stalowych rur
Zawieszenie przednie: teleskopowe, skok 120 mm
Zawieszenie tylne: wahacz wleczony Pro-Link, jeden elementy resorujaco-tłumiący, skok 120 mm
Hamulec przedni: tarczowy, C-ABS, średnica 320 mm
Hamulec tylny: tarczowy, C-ABS, średnica 240 mm
Ogumienie: bezdętkowe, przód/tył: 120/70-ZR17M/C / 160/60-ZR17M/C

WYMIARY I MASY
Długość: 2195 mm
Szerokość: 790 mm
Wysokość: 1440 mm
Wysokość siedzenia: 790 mm
Prześwit: 135 mm
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 238 kg
Zbiornik paliwa: 14,1 l

DANE EKSPLOATACYJNE
Prędkość maksymalna: 188 km/h
Średnie zużycie paliwa: 3,4-4,2 l/100km

Historia auto

Finansowanie auto

Do sprzedania świetnie utrzymany egzemplarz Hondy Integry NC700. Motocykl gotowy do sezonu, praktycznie bez wkładu finansowego. Dodatkowo na wyposażeniu jest osłona termiczna na kolana. Więcej informacji pod numerem telefonu: 501 110 095 Darek.

Honda NC700D Integra, czyli skuter z cechami motocykla. Rozmiar opon typowo motocyklowy 17”, zawieszenie jak w motocyklu. Dobra stabilność przy jeździe z większymi prędkościami.
Duże tarcze z przodu i z tyłu. Rozbudowany układ C-ABS - przy użyciu przedniego hamulca uruchamiają się dwa zewnętrzne tłoczki w przednim zacisku. Po użyciu tylnego hamulca uruchamia się tylny hamulec oraz trzeci tłoczek przedniego hamulca. Do tego hamulec postojowy - 'ręczny'.
Dwusprzęgłowa skrzynia biegów DCT (Dual Clutch Transmission). 1-sprzęgło obsługuje 1,2,3 bieg, 2-sprzęgło 2,4,6 bieg. Dużo lepsza dynamika w porównaniu z klasycznymi skrzyniami bezstopniowymi i bez strat jak w bezstopniowej skrzyni. Dwa tryby automatyczne D i S, oraz trym manualny umożliwiający ręczną zmianę przełożeń. Korzystając z trybu automatycznego (D i S) jest możliwa manualna zmiany biegów.
Silnik rzędowy, dwucylindrowy, ekonomiczny.
Motocykl dostępny w atrakcyjnym kredycie lub leasingu.

Bezpośredni kontakt: 501 110 095 Dariusz Kochański.

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją
handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1 k.c.
Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub
nieaktualność danego ogłoszenia.

Bezpośredni kontakt: 501 110 095 Dariusz Kochański.

Podobne auta